Având în vedere faptul că s-au primit solicitări de clarificări privind decalarea termenului de depunere a ofertelor și referitor la documentația cu privire la procedura proprie de achiziție organizată în vederea atribuirii serviciilor poștale:
- Lot 1 - Corespondență cu confirmare de primire și corespondență recomandată, închiriere căsuțe poștale și colete - Primăria Municipiului Satu Mare
- Lot 2 - Pregătire, printare, personalizare, inserare automatizată în plicuri și expediere prin corespondență în țară - Direcția de Impozite și Taxe Locale Satu Mare
autoritatea contractantă a decis în conformitate cu prevederile art. 55 alin. (1) şi alin. (2) din HG 395/2016 actualizată, decalarea termenului limită pentru primirea ofertelor, datei de deschidere a ofertelor şi perioadei minime pe parcursul căreia ofertantul trebuie să îşi menţină oferta, precizate în anunţul publicat pe site - ul instituției pentru Lotul 1 și Lotul 2, după cum urmează:
- Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 19.11.2025 ora 11:00 indicat în anunțul de participare publicat se va schimba cu data de 24.11.2025 ora 11:00.
- Condiții de deschidere a ofertelor:
o Data de deschidere a ofertelor: 19.11.2025 ora 12:00 indicată în anunțul de participare se va schimba cu data de 24.11.2025 ora 12:00.
- Perioada minima pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 3 luni (de la data limită de depunere a ofertelor), respectiv până la data de 24.02.2026.
Totodată se constituie ca și anexă răspunsul consolidat cu nr. 67680 din data de 17.11.2025, anexat prezentei.