Cartea Electronică de Identitate poate fi solicitată la orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor, indiferent de domiciliu
Cartea Electronică de Identitate poate fi solicitată la orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor, indiferent de domiciliu
Direcția de Evidență a Persoanelor informează cetățenii că începând cu data de 1 august 2025, cererile pentru eliberarea Cărții Electronice de Identitate se preiau și se soluționează de către orice serviciu public comunitar de evidență a persoanelor, indiferent de locul de domiciliu al solicitantului.

Această măsură luată de Ministerul Afacerilor Interne vine în sprijinul celor care nu găsesc loc disponibil în localitatea de reședință.


Având în vedere numărul mare de solicitări pentru obținerea acestui document, programările pentru cartea electronică de identitate se fac la distanță de peste 30 de zile din momentul accesării portalului Ministerului Afacerilor Interne pentru cei care doresc o programare pentru depunere acte la Direcția de Evidență a Persoanelor Satu Mare. Noutatea de la 1 august este că toți care își doresc cartea electronică de identitate se pot programa pentru a depune cererea la orice serviciu de evidență a persoanelor, indiferent de adresa de domiciliu. 


Programările  pentru Cartea Electronică de Identitate se realizează exclusiv ONLINE, prin accesarea portalului Ministerului Afacerilor Interne https://hub.mai.gov.ro/cei/programari