×
Autorizare comercială
  • Tel: 0261.807.540
  • E-mail: comercial@primariasm.ro
  • Depuneri acte: luni-vineri: 10.00 - 12.00
  • Eliberări acte: luni-vineri: 14.00 - 15.00
Formulare şi acte necesare

Pentru diferitele categorii de activități economice, utilizarea în diverse scopuri a domeniului public sau alte necesități cu caracter comercial, actele necesare sunt enumerate în cadrul cererilor tip ce se pot descărca de mai jos.
ACTELE NECESARE POT DIFERI DE LA CAZ LA CAZ, nefiind necesare toate actele enumerate in cereri.

 

Cererile, împreună cu documentele necesare, pot fi depuse la registratura instituţiei noastre. În cazul cererilor în a căror atașament nu este necesară depunerea documentelor în original (de ex. schițe sau autorizația de funcționare pentru a fi aplicată viza anuală ) acestea pot fi trimise și prin email la registratura@primariasm.ro.

 

Taxele aferente solicitărilor sunt stabilite anual prin Hotărâre de Consiliu Local. Acestea pot fi achitate la caseria instituției noastre, sau online prin portalul ghiseul.ro sau virament bancar.

 

Cu privire la activitățile comerciale, ca urmare a adoptării Hotărârii Consiliului Local nr. 345/2021 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea şi funcţionarea unităţilor comerciale în municipiul Satu Mare, unitățile economice de pe raza municipiului Satu Mare se reautorizează începând cu 01.01.2022. Acest fapt este necesar datorită faptului că autorizațiile de funcționare emise pe o perioadă lungă de ani sunt vizate anual, fără a se mai face dovada îndeplinirii modificărilor și clarificărilor legislative actuale. Hotarârea Consiliului Local nr. 345/2021 poate fi consultată  aici

Documente