Achiziţie publică de servicii pentru “Masă sănătoasă"
Denumire contract: contract de achiziţie publică de servicii pentru “ Masă sănătoasă, în regim catering, pentru elevii din Şcoala Gimnazială "Dr. Vasile Lucaciu" Satu Mare, municipiul Satu Mare” Cod CPV: 55524000-9 Servicii de catering pentru şcoli
  1. Valoarea estimată: Valoarea totală estimată fără TVA a serviciilor, stabilită în conformitate cu prevederile art. 12, lit. b) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare și potrivit Hot.24/2024 este de 221.642,2 lei (fără TVA), după cum urmează:

 

Luna

Nr. Zile de cursuri

Nr. elevi beneficiari

Nr. pachete alimentare

Valoare estimată (lei fără TVA)

Aprilie

20

307

6140

84.495,41

Mai

18

307

5526

76.045,87

Iunie

15/10

274/33

4440

61.100,92

Total an școlar 2023 – 2024

 

 

 

221.642,2

                                                                                  

  1. Criteriul de atribuire:

Autoritatea contractantă pentru prezenta procedură proprie, potrivit art.187 alin.(3) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, a ales ca şi criteriu de atribuire cel mai bun raport calitate-preţ.

 

Factorii de evaluare:

a)         PPREŢ - Preţ:  - Acest factor reprezintă o componentă esenţială în evaluarea ofertei cu cel mai bun raport calitate preţ. Calitatea serviciilor să fie ponderată de preţ.

-           Pentru acest factor de evaluare s-au alocat 60 pct. din 100 total puncte.

-           Punctajul se acordă după formula:

 

PPREŢ = ( PMIN/PO  ) X 40

Unde:

PPREŢ - punctaj obţinut de ofertant pentru preţ

PMIN –  preţul minim din ofertele primite

PO – preţul ofertat de ofertant

 

b)        Componența tehnică :

            Pentru cel mai mare nivel al ponderii materiei prime din pretul total/portie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 40 puncte.

Nu se acceptă oferte la care costul cu materia prima se situează sub pragul de 40% din valoarea totală cu TVA ofertată;

 Pentru celelalte niveluri ale ponderii materiei prime din pretul total/portie, punctajul Pmp(n) se calculeaza astfel:

Pmp(n) = (MP n/MP maxim ) x 40,

Unde: Pmp(n) - punctajul acordat nivelului n al ponderii materiei prime din pretul total/portie;

MP n – nivelul n al ponderii materiei prime din pretul total/portie;

MP maxim – nivelul cel mai ridicat al ponderii materiei prime din pretul total/portie.

Valoarea unui suport alimentar zilnic va fi de maxim 15,00 Iei, inclusiv TVA/ meniu masa calda, pentru un elev, care cuprinde prețul suportului alimentar, conținând prețul materiei prime si al serviciilor de preparare a hranei si cheltuielile de transport.

 

  1. Modul de prezentare al ofertei

 Ofertantul are obligația să transmită oferta la Registratura autorității contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

 

Oferta va cuprinde în mod obligatoriu urmatoarele:

1) Adresă de înaintare;

2) Documente de calificare, care va cuprinde următoarele:

  • certificate privind lipsa datoriilor cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuţiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.), pentru sediul principal, valabile la momentul prezentării, şi o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate pentru sediile secundare/punctele de lucru declarate în cadrul ONRC-ului;
  •  cazierul judiciar al operatorului economic şi al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, aşa cum rezultă din Certificatul constatator emis de ONRC/ actul constitutiv, valabil la momentul prezentării;
  • după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare, valabile la momentul prezentării;
  • Formular 1, Formular 2, Formular 3, Formular 4.
  •  alte documente edificatoare, după caz.

Documentele/documentul justificativ/ justificative vor fi prezentate la data depunerii ofertei, în original sau în copie lizibilă, valabilă la data limită de depunere a ofertelor.

În cazul în care ofertantul va subcontracta o parte din servicii, documentele mai sus enumerate vor fi prezentate și pentru subcontractantul nominalizat.

3) Propunerea tehnică care va cuprinde următoarele:

Propunerea tehnică va conține o prezentare generală a sediului/punctului de lucru unde se desfășoară activitatea de preparare a hranei, a tehnologiei de producție și logisticii deținute, însoțită de imagini exemplificative. Se va depune lista dotărilor – cuptoare, frigidere profesionale, plite, mașini de gătit, mașini izoterme pentru transportul alimentelor, cu imagini exemplificative și dovezi ale formei de deținere.

  • Ofertanții vor prezenta documente  prin care să se facă dovada deținerii unei mașini autorizate pentru transport alimente; se vor prezenta cartea de identitate a mașinii și autorizația pentru transport alimente, valabile la data depunerii ofertei.
  • Ofertanții vor preciza dacă subcontractează o parte / părți din contract (Formular 8);
  • DECLARATIE privind respecta toate cerințele cuprinse în documentația de atribuire pe parcursul prestării serviciilor – Formular 5
  • Declaratia privind oferta depusa. Ofertantii vor prezenta in cadrul ofertei o DECLARATIE PRIVIND OFERTA DEPUSA, potrivit art. 57 alin (3) din Legea 98/2016 (conform „Formular CONF” publicat in Documentatia de atribuire in fisierul "FORMULARE"), in care se vor indica informatiile confidentiale/clasificate/protejate de un drept de proprietate intelectuala, cuprinse in cadrul ofertei (propunerea tehnica si propunerea financiara) totodata ofertantul va fi obligat sa justifice motivul pentru care informatiile din oferta sunt confidentiale. Potrivit art. 57 alin. (4) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare: “Operatorii economici indică şi dovedesc în cuprinsul ofertei care informaţii din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/justificări de preţ/cost sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici din propunerea tehnică, elemente din propunerea financiară şi/sau fundamentări/justificări de preţ/cost ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, dovadă ce devine anexă la ofertă, în caz contrar nefiind aplicabile prevederile alin. (1)”.– Formularul 6
  • Declaraţie pe proprie răspundere că la elaborarea ofertei, ofertantul a ţinut cont de obligaţiile  referitoare la condiţiile de muncă şi protecţia muncii, în conformitate cu legislatia în vigoare. (Instituţia competentă de la care operatorii economici pot obţine informaţii detaliate: Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, str. Dem.I. Dobrescu nr. 2-4 sectorul 1 Bucureşti, telefon centrală: 021.313.62.67, 021.315.85.56, site-ul: http://www.mmuncii.ro/ro/). – Formular 7

4) Propunerea financiară, care va cuprinde următoarele:

  • Formularul de ofertă;
  • Anexa la formularul de ofertă.
  • Grafic de prestare
  • Defalcare a costurilor, per porţie, pe următoarele categorii: valoare materii prime, servicii de preparare a hranei şi servicii de transport.

Ofertantul are obligația de a elabora si prezenta Propunerea Financiară astfel încât să respecte specificațiile precizate in Caietul de sarcini.

IMPORTANT

  • Oferta de preţ se va depune pentru cantităţile maxime.
  • Preţurile unitare și valoarea totală ofertată va fi exprimate în lei, cu două zecimale.
  • Oferta va cuprinde intreaga masă caldă pe toată perioada contractului si pe numarul total al elevilor.
  • Oferta trebuie să fie valabilă 30 de zile de la data depunerii ofertelor.

     Formularul de ofertă va fi însușit prin semnarea acestuia de către persoanele autorizate.

 

  1. Data limită de depunere a oferteior: Ofertele se vor depune în original până la data de 26.03.2024, ora 10:00; la sediul autorităţii contractante, Primăria Municipiului Satu Mare, Piaţa 25 Octombrie, nr. 1, Registratură, camera 5.

Data limită de deschidere a ofertelor va fi data de 26.03.2024, ora 11:00, Sala de ședință a Consiliului Local Satu Mare.

Limba de redactare a ofertei: Română.

Moneda in care se transmite oferta financiara:  RON

Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta: 3 luni (de la data limită de depunere a ofertelor).

 

Se constituie ca Anexă.

  • Caietul de sarcini,
  • Modelul de contract;
  • Formulare.
Documente